اغنية خوليو انا بحاجة اليك مع الترجمة.

اغنية خوليو انا بحاجة اليك مع الترجمة . اغنية خوليو انا بحاجة اليك مع الترجمة. جوليو اغليسياس."انا بحاجة اليك"
اغنية خوليو انا بحاجة اليك مع الترجمة.  اغنية خوليو انا بحاجة اليك مع الترجمة. 


اعيش في الظلمة عندما افتقد عينيك

في السكون عندما افتقد ضحكاتك.
مثل راهب حطموا هيكله
استمر بالعيش بدون اي هدف في الحياة.
***
انا بحاجة اليك
مثلما هي الشجر بحاجة المطر
انا بحاجة اليك
مثل رجل بحاجة لان ينسى
انا بحاجة اليك 
مثلما هو الليل بحاجة النهار
وكعاجر عن اي شيء
فحبك يكبلني
انا بحاجة اليك دائما.
***
الليل يصور لي صورا واوهاما
وقلت ساراك في سينما احلامي
وقلت انها انت وكان الليل يمتد رتيبا
وستلبين ندائي عند طلوع النهار.
***
انا بحاجة اليك
لكي احس بجمال الليل
انا بحاجة اليك
لكي اكون حقا من انا
انا بحاجة اليك
لكي احس بان الزمن قصير.
وكعاجز عن اي شيء
فحبك يكبلني
انا بحاجة اليك دوما.
***

English version
I need You"Julio Iglesias

I'll live in darkness "when" l miss your eyes.
In the silence "when" I miss your smile
As a believer whose his good been killed.
Without you I have no reason to live.

I need you, like a tree needs rain.
I need you like a man needs to forget his pain.
I need you like a night needs the daylight.
And I am unable to do anything.
I am completely stuck on you.
I need you forever.

The night brings me illusionary Images.
And I'll see you in the cinema of my dreams.
It's really you 
Time goes slowly in the night.
And you'll answer me when its getting light.

I need you, in order to know how wonderful is night.
I need you in order to know who I am.
I need you in order to know how short is time.
And I am unable to do anything.
I am completely stuck on you.
I need you forever.

اغاني انكليزية اجنبية مترجمة عربي 
اغاني انكليزية اجنبية مترجمة عربي 
اغاني انكليزية اجنبية مترجمة عربي
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...